Cateodata ma gandesc cat de dor imi este… dor sa scriu, sa citesc, sa ma afund in gandurile mele sau in povesti frumoase pe care le traiesc din romanele de altadata. Fuge timpul si parca fuge de sub picioarele mele.

E ciudat cum gasesti inlocuitori pentru orice, dar oare pentru asta o sa gasesc vreodata? Din dorinta de a cunoaste, de a trai povesti… iata ca traiesc si povestea mea acum. Acum simt ca invat mai multe, dar mai multe despre altii, cat si mai multe despre sine.

Ce mult invatam in raport cu ceilalti! Cred ca acolo e cheia dezvoltarii noastre. Desi totodata cred cu tarie ca nu doar asta ne face sa ne dezvoltam ca oameni.

O carte, un articol interesant, cunoasterea si prin metode mai ‘stiintifice’ sa zicem, aduce un aport foarte mare. Oricum, nu e nimic nou sub soare, se spune. Sigur cineva a scris o carte despre ceea ce te-ar interesa pe tine.

Multe ganduri la o ora tarzie, intr-o noapte friguroasa si o saptamana grea in fata. Dar hei, orice noapte, oricat de lunga, tot la dimineata ajunge. Asa ca imi iau inima in dinti singura si ma voi bucura de tot ce aduce saptamana.

Sper sa ne revedem curand.

Lasă un răspuns

